Wednesday, September 2, 2009

U-CAFE

Bulan ramadhan kali ini, aku berbuka [uasa lagi bersama rakan-rakan aku..kali ini kami berbuka puasa di U-CAFE yg terletak nye di Sg. Wang..dulunya restoran itu SEED Cafe namanye..tapi skarang dah tukar jadi U-CAFE...kehadiran kali ini sama je macam taun lepas, cuma yg bezanya kawan aku yg sorang ni dah selamat mendirikan rumah tangga...tp, yg kawan aku lagi sorang ni pula lain pulak..dah break up pulak...kesian dier kene permainkan oleh girlfren nye..isk3...aku pula, aku masih lagi biase jer..kemana sahaja aku pergi single ajer...belum ada yg punya lagi..hehehe..buka puasa kali ini aku minta mknan yg kawan aku mkn tempoh hari di pak ali restoran..apa menu die?lemon chicken rice katenye..tgok nampak cam best jer..rupanya macam nasi ayam biase jer..cuma perbezaannya ada letak sos lemon kat ngn nasi tu...rase pon ok gak la..makanan baru lah kate kan..rase jer bende2 baru nie..kalu x bila lagi kita nk tau kan??hehehe..oklah..ni ada skit gambar..gambar pon biase2 jer..pakai pon 50mm jer masa nie..







No comments:

Post a Comment