Friday, September 4, 2009

Petang di KLCC...

Hari ini cuaca mendung waktu petang..hari ni buke puase pon buke kat luar lagi, buka kali ni x berapa nk meraih sangat la..sebab aku buka puasa pon sorang2 jer...aku pon gi ler KLCC beli makanan tuk buke puasa nanti..aku berbuka dengan makan sandwich ajer pon dah cukup..tambah pula ngn air Mocha..cukup lah untuk mengisi 'tank' aku yg x seberapa ni...perot aku pon bukan boley nk sumbat byk2..makan yang itu jer pon dah cukup membuncitkan aku..hehehehe...tapi hari ini, hari yg agak suram bagi aku..sebab cuaca x berapa nk best...bulan yg menemani aku selalu tak ada plak hari nie..dah kene bawak lari ker bulan aku tu?sampai ke mlm aku menanti bulan aku itu muncul..tapi sayang..ia tidak muncul juga pada hari ini..tapi xper..esok2 ada lagi..sabar je ler...aku tetap menanti mu....

No comments:

Post a Comment