Sunday, August 30, 2009

I Love Beth Cooper



Hai selamat semua...tentu masing2 tertanye2 sape itu 'beth cooper'?Setelah puas tdo tgahari smlm..aku pn wat je lar cam biase aktiviti aku..ape lg?on9 internet n layari fesbuk je ler kejenye sambil menunggu waktu tuk berbuke puase...bile da sampai waktu buke,aku pon bukak la pose ak..bila da abis buke,aku sambung lg main internet...bila rase tgah main tenet tu rase bosan la plak dok umah main internet je..rase nk kuar g jalan2 la plak.lgpun dah lame aku x kuar g memane bila waktu malam..so,aku pn terpikir kalau layan muvee mlm mggu pon best jugak..daripd aku g jalan x tentu arah,baik aku g tgok wayang...aku cari teman2 aku tuk ajak dorg g tgok wayang..tapi tiada jawapan pon daripd dorg.masing2 bz je ngn aktiviti masing2..so,aku pon teringat kat kawan aku ni,lame aku x jumpe die..hampir 6 blan gak lg aku x jumpe die..waktu terakhir aku jpe die pon mase tahun baru cine..lame gak tu..huhu..aku pon bukak buku telefon tuk cal kwn aku ni..bìla dia dgar je suare aku,dgar cam hepi je..ni mesti lame x dgar suare aku..hehe..aku pon gtaw ar die yg aku nk g tgok wayang..kebetulan plak mlm tu pon die xde plan g memane..maka dia pon on ajer..dn bila die hang up..aku pon segere siapkn diri..then aku pon kuar la umah nk g amik kwn aku yg sorg ni..bila da amik kwn aku,aku pon trus bwak kete aku ke midvalley..rasenye kat situ je yg best kot..kalau nk g tempat lain,takut x sempat plak nati..bìle da sampai nk beli tiket,pada mulanye nk tgok cite lain,bila kwn aku tgok trailer satu citer ni,dia kate mcm best je citer tu..aku pon ok je lar..aku ni pon bkn cerewet sgt pon..maka beli lah tiket cite tu..bile da bli tiket,aku pn ajak kwn aku g lpak minum dlu smentara nk tggu showtime...dah bila sampai je showtime,aku ngn kwn aku pon msuk la ke panggung tuk tgok cite yg kami bli tiket tu..cite ni memang biase je pada mulanya..ia mengisahkn kisah bdk2 remaja yg bru saje abis zaman skolah menengah..dn sementara menggu tuk msuk ke kolej..ada lah cuti skejap kn..dan disitu lah cerita itu bermula...dn heroinye cantik bangat seyh..awek tu la yg memegang watak beth cooper...n kalau nk tau citer die cmane..knelah tgok sendiri..bìla da abis tgok wayang tu..aku pon rase lapar..aku ngn kwn aku pon g la mkan,kire sahur skali ar tu..aku g mkn kat warung pak ali kat s.alam seksyen 7...sedap makanan kat situ..abis licin pinggan aku...hehe..dah abis mkn n lpak borak2..aku pn antar kawan aku balik..then aku pn balik ar umah..dah lewat da..mate pon ngantuk..hehe..jupe lg...


No comments:

Post a Comment