Monday, August 31, 2009

Agrotek Garden Resort

Hai selamat mlm semua..selamat menyambut hari kebangsaan ke-52...Merdeka!Merdeka!Merdeka! Mlm ni aku nk cite ape eh? Owhh..ari ni aku bgun agak lewat..hampir petang bru aku terjage dari tidur dn mimpi2 indah dn ngeri aku..hehe..mane x nye tdo sampai ptg..balik pon lewat smlm..hehe..ptg ni aku ada majlis buke puase besame rakan2 outing dlu kat lake garden n sekitar k.l...kalì ni buke puase pula..KFC xde tuk buke puase ni..yg ada adalah mknan kampung je..da name tempat pon kat kawasan kampung..xkn la nk mkan mknan pasta italiano plak kan..mkn lempeng je nati kang..hehe..majlis buka puase ni pom perancangan yg pendek je..maka yg hadir pon sket je..ada 24 org semuanya termasuk aku skali...dah lepas masing2 melantak berbuke puase..mulalah aktiviti cam biase,aktiviti borak2,gelak2,tukar2 pndpt..dn x dilepaskn peluang..bila photog2 senior dah ada..apa lg,mintak la tunjuk ajar sket2 pada kmi yg bru nk jinak2 ngn Dslr ni...byk gak yg ilmu yg aku dapat...mcam2...hehe..bila waktu da hampir larut,masing2 pon kepenatan...sebelum beredar dn meninggalkn tempat tu..kami wat la group photo...mcm2 ragam n style..ada..buke puase reramai ni best!! Memang best! Oklah..takat tu je aku mampu catitkn..kang byk2 plak aku tulis,mcm bace novel plak jadi kang...ok..peace..

1 comment:

  1. yup. majlis berbuka puasa yg ha-pening. otai2 tak kisah utk knowledge sharing & paling best scene nak ucapan perantau. setiap kali tengok video ni mesti gelak besar

    http://ashikinabdullah.com/blog/

    ReplyDelete